BLACK & DENIM

IMG_8065-2
kesäkuu -16
IMG_8041
IMG_8058
IMG_8079
IMG_8055

jeans, Bershka/shoes & top from Newyorker/bag & earrings from Glitter


Toiset asukuvat, jotka otin Bio Luvilin kampanjaa varten. Käykää osallistumassa 300 euron lahjakortin arvontaan Instagramissa. ;) Huomasin muuten, että mulla oli vaikka kuinka paljon vielä enemmän kuvia siitä ensimmäisestä asusta, joka löytyy täältä. Mun pitää vielä muokata ne, että voin myöhemmin julkaista niitä täällä. Mutta takaisin tähän farkku-lookkiin. Mitä pidätte? Ainakin itselleni tää asu iskee edelleen tosi kovasti ja voisin kuvitella pitäväni tätä asua vielä useamman kerran kesän aikana. Tykkään noista kengistä niiin paljon ja tuo laukku on kans saanut ulkoilla mun kans jo monet monet kerrat.

Suoritan tällä viikolla autokoulun vihdoin loppuun ja arvatkaas vaan tuntuiko hassulta, kun kahden vuoden jälkeen tänään aamulla istuin rattiin ja ajoani arvosteli vieressä autokoulun setä. Muuten mulla onkin melko kivasti nyt vapaata ja tänne blogiin oon suunnitellut useita kivoja postauksia. Pysykäähän siis kuulolla! :)

Another look I created for Bio Luvil's campaign. I'm sorry but it's only for Finnish readers but you can get inspired by these photos too. What do you think of this look? I love the shoes and the bag so much and I've been wearing them both quite a lot lately.
This week is going to be great for me and I have lots of stuff coming up here too. Fun stuff, so stay tuned! :)

Marianne

Labels: , ,