SUMMER

IMG_9268
IMG_9242
IMG_9276
IMG_9231
IMG_9199
IMG_9270
IMG_9260

top, Newyorker(DIY)/skirt, Cubus/Backpack, H&M


Blogitauko vähän venähti tällä viikolla, vaikka materiaaliakin olisi ollut, sillä nämä kuvat on otettu jo viime viikolla. Mulla on ollut vapaata ja oon vaan rentoillut ja nauttinut kesäisistä säistä. Tällä hetkellä eletään taas niin jänniä aikoja, koska vielä en yhtään tiedä, mitä ensi syksynä päädyn tekemään. Tällä viikolla oon kuitenkin ehtinyt nähdä mun kavereita, jotka on samassa tilanteessa, joten vertaistuki oli ihan paikallaan. Oon ehtinyt nähdä kahtena iltana vanhoja ihania ystäviä, mikä on ollut ihan huippua: pitkiä keskusteluja ja herkkuja hyvässä seurassa. Juhannukseksi suunnataan huomenna heti mun töiden jälkeen Taivalkoskelle poikaystävän kanssa, joten palaillaan vasta ensi viikolla! Sitten lupaan palata myös treenijuttujen pariin, sillä mulla on jo luonnoksissa pari aiheeseen liittyvää postausta tulossa. ;) Ihanaa juhannusta kaikille!! 

Hello again! I haven't even opened my laptop this week because I've just been enjoining summer and my day offs from work. I've seen my dear old friends and had long conversations and good food with them. I've been working out three times already this week and I still have one workout to do. I still don't know if I got in to the college but next week I'll know that, yikes! I haven't even watched so many episodes of OITNB because I've tried to be outside and tan as much as possible. Tomorrow me and my boyfriend are going to go spend midsummer to Taivalkoski which is far away from city life and in the middle of nowhere really. I'll be back next week, have a nice weekend and midsummer celebrations!! :)

Marianne

Labels: , ,