MY THURSDAY

Downloads25



Snapchat: mvrivnne


Eilinen oli ihana päivä! Keskelle työviikkoa osunut vapaapäivä, jolle olin ehtinyt suunnitella monenlaista tekemistä. Muutaman tunnin yöunien jälkeen halusin nousta ajoissa ylös ja ehtiä treenata, ennen kuin nähtiin tyttöjen kanssa rannalla auringonoton merkeissä aamupäivällä. Nallikarissa tuli sitten muutama tunti hengattua ja vitsit, miten siinä ajassa ehti ruskettua! Haha :D

Iltapäivällä käytiin torilla ja Valkeassa mun siskon Rebecan kans ja hain jo pari päivää sitten ostamani vaaterekin meiltä töistä Granitista. Voisin joku päivä tehdä vähän inspispostausta tulevaan kotiin suunnittelemastani sisustuksesta. Meidän on tarkoitus myydä suurin osa huonekaluista ja tavaroista Oulussa pois ja laittaa vähän uutta tilalle Helsingissä.

Illalla olin vielä sopinut meneväni Jannan kanssa ulos syömään ja päädyttiin Kauppuri 5:n terassille. Tuolta saa parhaat burgerit varmaan koko Suomesta, joten jos Oulussa päin pyöritte: kokeilkaa! Sellanen päivä mulla oli. Oon niin huono kuvailemaan arkiräpsyjä, en ikinä muista, vaikka kamerakin oli mukana, joten saatte nyt kuvia Snapchatista. Nyt on kiva mennä töihin vielä yhdeksi päiväksi ennen pidennettyä viikonloppua ja huomenna juhlitaankin tätini häitä Raahessa. :)

Marianne

Labels: , , , , ,