OUTFIT INSPIRATION FOR THE END OF THE SUMMER

Kollaasit134


Photos: Pinterest

Musta tuntuu aina ikävältä, kun oon ollut epäaktiivinen bloggaaja, mutta toivon, että te lukijatkin olette lomailleet enemmän ulkona ja hyvässä seurassa, entä netin ääressä. Mulla ei ole ideat tai postausaiheet loppu, vaan olen tehnyt paljon töitä ja käyttänyt aikaa muihin juttuihin. Täällä sitä kuitenkin taas ollaan! Loppukesä alkaa jo häämöttää edessä ja ajattelin laittaa itselleni ja teille vähän pukeutumisinspiraatiota postauksen muodossa.

Kun tarpeeksi pitkään pukeutuu työvaatteisiin ja treenikamoihin, alkaa oma tyyli vähän kadota. Mulla alkaa uudet opinnot tasan kuukauden päästä, joten pitihän mun alkaa miettimään, minkälaisia vaatteita ja minkä tyylisiä asuja haluan päälläni loppukesästä/syksystä nähtävän. Mun mieli pukeutumisen suhteen muuttuu melko usein ja varsinkin viimeisen vuoden aikana työt on vaikuttaneet siihen tosi paljon. Nyt olisi aika taas edustaa pelkästään itseään ja voin laittaa päälle mitä haluan, mutta kuitenkin haluaisin tänä syksynä jättää crop toppeja vähemmälle ja alkaa pukeutumaan tietyllä tavalla "aikuisemmin", mutta ei kuitenkaan tylsästi. Mietin myöskin jo sitä, kuinka haluan tulevaisuudessa pukeutua työelämässä ja nyt tietenkin myös koulussa. Granitilla töissä ollessa arkea on helpottanut hurjasti työvaatteet, mutta rehellisesti sanottuna kaipaan päivittäistä laittautumista. Se vaan on mun juttu! :) 

Marianne


Labels: , ,