WHAT'S NEXT?

IMG_8767-2




Voi tätä onnen ja ilon määrää, kun eilen sain kuulla päässeeni opiskelemaan ensimmäiseen hakutoiveeseeni Haaga-Heliaan! Tein töitä tosi kovasti pääsykokeita varten, joten on kyllä ihana tunne, kun kova työ palkitaan. Liiketalouden opintojen alkuun ei olekaan enää kuin reilu kuukausi aikaa ja muutto Helsinkiin jännittää jo ihan hirmuisesti. Pakko tähän väliin myös hehkuttaa, että mun kaveriporukasta kaikki loputkin pääsi nyt toisella yrityksellä haluamiinsa opiskelupaikkoihin ja neljä kahdeksasta jatkaa mun kanssa Helsingissä! Oon niin super onnellinen mun ystävien puolesta, sillä nyt päästään yhdessä jatkamaan kohti seuraavaa tärkeää elämänvaihetta. <3

Motivaatio opiskeluun on kasvanut välivuoden aikana todella suureksi ja olen jo asettanut henkilökohtaiseksi tavoitteeksi saada kaikista kursseista(sanotaanko niitä kursseiksi amk:ssa?) parhaat tulokset, jotta mun on mahdollisimman mutkatonta jatkaa sitten opintoja maisterivaiheeseen yliopistossa. Ekonomiksi valmistuminen kun on mun suurin unelma tulevaisuudessa! 

Mun poikaystävä sai tietää omasta opiskelupaikastaan Helsingissä jo ennen mua, joten osattiin alkaa etsimään asuntoa vähän etukäteen. Laitettiin Tori.fi ilmoitus ja saatiin tosi paljon vastauksia, joista yksi oli ehdottomasti yli muiden. Asunnon omistaja sattui vielä olemaan oululainen, joten me ollaan jo tavattu ja allekirjoitettu vuokrasopimus aivan ihanaan asuntoon, enkä malta odottaa, että päästään muuttamaan! Meinataan myydä suurin osa meidän kalusteista ja tavaroista pois, jotta muuttaminen olisi helpompaa ja muutenkin kiva päästä aloittamaan sisustus nollasta. 

Blogissakin tullaan kokemaan ihan uusi vaihe; uuden kodin sisustusta, opiskelujuttuja ja muutenkin uuteen kaupunkiin sopeutumista. Kirjoittelen tälläkin hetkellä mulle ajankohtaisista asioista, jotka kiinnostaa mua kovasti, ja aion jatkaa sillä tyylillä tulevaisuudessakin. Toivottavasti siis pysytte matkassa mukana! :) Nyt kyllä oikeasti pakko sanoa, ettei tunnu tällä hetkellä edes todelliselta ajatus, että asutaan ihan pian toisella puolella Suomea ja opiskelen alaa, minkä oon aina tiennyt olevani se mun juttu!?! Wait... whaat!?

Marianne

Labels: , ,