KESKIVIIKON KUULUMISIA

IMG_0339
IMG_0335
IMG_0333
IMG_0338

jacket, Zara/skirt, HERE/bag, Glitter/t-shirt, 2nd hand

Melkein jätin postaamatta taas tänään ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että istun nykyään aamusta iltaan tietokoneella, ja kun työt on saatu tehtyä, tekee mieli lyödä läppäri kans kiinni. Materiaalia onneksi löytyy, joten tulinpas nyt moikkaamaan ja kertomaan kuulumisia tänne. 

Mulla on tällä hetkellä tosi paljon eri juttuja menossa samaan aikaan, mikä aiheuttaa vähän stressiä.
Olin tosiaan viime viikon flunssassa, mutta aloin tällä viikolla pienen treenitauon jälkeen taas käymään salilla ja syömään vähähiilihydraattisemman ruokavalion mukaan. Mitään tarkkaa diettiä en edelleenkään seuraa, mutta toivon oloni parantuvan näillä muutoksilla taas paremmaksi.

Viikonloppuna suuntaan Ouluun ja lauantaina messuille Pyhäjoelle. Oon nyt suunnitellut toivottavasti mielenkiintoisen puheenvuoron koskien sosiaalista mediaa ja sen työllistävyyttä, henkilöbrändäystä sekä bloggaamista. Tietoa tuosta aiheesta on ainakin tullut muutamien viikkojen aikana tosi paljon lisää, sillä oon käynyt koulussa sosiaalisen median markkinoinnin kurssin ja töissä some-toimistossa on tietysti tarttunut myös paljon uusia asioita mukaan. Pieni jännitys alkaa omasta esiintymisestä jo kuitenkin tulla. 

Tosi outoa mennä monen viikon jälkeen takaisin Ouluun, vaikka menenkin vain pikaisesti käymään. Ihanaa kuitenkin nähdä siellä asuvia läheisiä ja oon kyllä ikävöinyt muutenkin kaupunkia. Reissu vaan taitaa tällä kertaa jäädä ihan liian lyhyeksi, että ehtis tehdä kaikkia Oulu-juttuja. 

Marianne





Labels: , ,