MOIKKAA MUA MESSUILLA

IMG_6627
IMG_6633
IMG_6624

Yhteistyössä Pyhäjoen messut 2016

17.9.2016 klo 9.30 alkaen
Mut voi nähdä päälavalla klo 13.45


Kerroin teille jo aikaisemmin, kuinka tämä syksy on minulle täynnä jänniä uusia kokemuksia. Yksi näistä jutuista on työkeikka, jonkalaista en ole ennen saanutkaan. Olen ensi viikolla nimittäin Pyhäjoen messuilla puhumassa somesta, bloggaamisesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Minua tullaan myös haastattelemaan ja jotain muutakin hauskaa siellä on mua varten keksitty. 

Messut järjestää Pyhäjoen yrittäjyyspainoitteinen lukio, jonka oppilaille järjestelyt ovat varmasti olleet iso, mutta palkitseva urakka. Tapahtuman järjestelyt on nimittäin aloitettu jo viime keväänä ja projektiin kuuluu myös messulehti. Pyhäjoen messujen teema on tänä vuonna kansainvälisyys, ja mitä nyt itse olen messujen ohjelmaa ja esiintyjiä jo nähnyt, niin todella mielenkiintoinen kattaus on tarjolla. Jos siis olet ensi viikonloppuna lähettyvillä, niin suosittelen tulemaan paikalle! Mua saa myös tulla moikkaamaan tuonne :) 

Marianne

Labels: , , ,