OTK-BOOTS

IMG_6846


IMG_6851
syyskuu -167
IMG_6852
IMG_6869
IMG_6855-2

Photos Roosa M.

Tässä kuvia viime viikolta, kun vähän kuvailtiin Roosan kanssa. Asussa näkyy pitkästä aikaa ylipolvensaappaat, jotka oli mun viime syksyn lempparit. Tänä syksynä oon varautunut jo talveen ja laittanut kunnon talvikengät tilaukseen. 

Mulla oli muuton ja koulun alkamisen kohdalla pieni tauko säännöllisestä treenistä ja ruokailusta, mutta nyt oon parin viikon aikana päässyt taas takaisin vanhaan rytmiin. Kävin äsken tekemässä viikon neljännen treenin, ja vaikka en aluksi tykännyt uudesta salista ollenkaan, niin pakko kyllä sanoa, että oon nyt jo alkanut tykästymään ja tottumaan siihen. Mua pelotti aluksi, että edullinen sali tulisi olemaan tosi ruuhkainen, mutta oon tehnyt suurimman osan mun treeneistä aikaisin aamulla, niin ei ole tarvinut juuri odotella laitteisiin. 

Nyt alan viettämään mun poikaystävän kans vapaata viikonloppua rennoissa tunnelmissa. Mukavaa lauantaita kaikki!!

Marianne

Labels: , ,