STRIPED PANTS

IMG_0262
IMG_0302
IMG_0307IMG_0294
IMG_0288
IMG_0317

pants, Zara/shoes, NewYorker/top, Nelly.com/backpack, H&M


Moikka moi! Nyt alkaa muuttopuuhat vihdoin olla loppusuoralla ja tavarat ovat löytäneet uusille paikoilleen. Käytiin eilen nappaamassa nämä kuvat ihan meidän kodin vierestä ja vitsit, miten iloinen olen kaikkien uusien kuvauslokaatioiden löytämisestä. Haluan ehdottomasti pyrkiä ottamaan useammin asukuvia taas, niin kuin esimerkiksi viime syksynä. Huomenna näen mun huippua bloggaajakamua Oulusta ja tarkoituksena olis ottaa lisää kuvia. 

Nyt voi arki alkaa rullaamaan uutena ja erilaisena, ja on kyllä niin ihanaa taas, kun on oma koti, johon tulla. Oon jo tutustunut koulussa moniin kivoihin kavereihin, vaikka en ole vielä käynyt edes opiskelijabileissä/approilla/tms. Mulla ei vaan jotenkin innosta bailaus arkena, kun on niin paljon kaikkea muutakin tekemistä. Nyt kun oon jo aikalailla saanut työkuviotkin selville, niin voin jo omasta aikataulusta päätellä, että aikaa pitäisi jäädä kivasti myös blogille. Onko teillä jotain postaustoiveita tälle syksylle? 

Marianne

Labels: , , ,