INSPIRATION BLOG AWARDS - GET READY WITH ME

indiedays_iba2016-79
indiedays_iba2016-136
IBA_2016_BRUNO-15
IMG_4633
IMG_4627
IMG_4611
IMG_4630
IMG_4667


First tree photos taken by Emma Tähkäpää & Ville Malja

Eilen oli ihan tosi kiva päivä Indiedaysin päivä- sekä iltatapahtumassa. Tämä oli mulle jo neljäs kerta syksyn Inspiration blogipäivässä ja onnistunut lauantai taas kaikin puolin. Vuosien varrella oon saanut tutustua moniin ihaniin bloggaajiin, joita on ihana tavata aina näissä tapahtumissa. Tänä vuonna sain taas uusia upeita kavereita. Viime vuonna oli mulla itsellä henkilökohtaisesti jännät paikat tuolla gaalassa, koska olin ehdolla muotikategoriassa ja sijoituinkin kolmannelle sijalle. Tänä vuonna otin kuitenkin rennosti ja pidin vaan hauskaa. Mulla ei ole paljon kuvia illasta, koska kuvasin teille paikan päältä videon! Lisäksi videon alussa "get ready with me": illan hiukset, meikki ja asu. Pidemmittä puheitta, toivottavasti tykkäätte! :)

By the way! Käykää tilaamassa mun YouTube kanavaa, jostä löytyy muun muassa toinen osa Kypros-vlogeista. :)

Yesterday was time for the blog awards and I filmed a video for you guys! This is the fourth time I attended Indiedays Inspiration day and it was probably the best one yet for me. So much fun! Last year I was so nervous because I was actually nominated in fashion category and ended up in 3rd place. This year I was just relaxed and wanted to have good time with amazing people I've met through blogging. In the video I show you how I created my gala look and also clips from the blog awards. Hope you like it!

Labels: , , , ,