IT'S TIME TO MOVE ON - GOODBYE BLOGGER!

IMG_4341

Photo by Ida S.

Kuten otsikossa lukee, nyt olis mun aika jättää tämä vanha Picture Me - blogi. Oon bloggaillut tänne jo vuodesta 2011 ja oppinut sinä aikana ihan tosi paljon asioita blogimaailmasta ja sen sijaan, että heittäisin ne kaikki opit pois, tulen perustamaan jotain aivan uutta. 

Eli ei! En ole häviämässä mihinkään, vaan mulla on täysin uudet kotisivut työn alla. Oon ollut viime aikoina hiukan hukassa siitä, mitä oikein haluan tänne. Mulla on myöskin ollut "ammatillinen minä" ja "blogiminä" niin erilliset, että halusin yhdistää nämä eripuolet ja luoda jotain täysin omanlaista. Pohdin myös pitkään, että mikä se asia on, mitä haluan tällä mun somella viestittää. Toki inspiroiminen on hienoa esimerkiksi asukuvilla, mutta sen lisäksi haluan auttaa, motivoida ja tuoda itselleni tärkeitä asioita esiin. 

Uusi mariannesendenali.com(tulen siis löytymään tästä samasta osoitteesta tulevaisuudessakin) tulee olemaan paikka kaikille nuorille naisille, jotka haluavat menestyä elämässään. Enkä tarkoita vain rahallista menestymistä tai julkisuutta, vaan ylipäätään naisille, jotka haluavat tehdä elämästään omanlaisensa ja parhaan mahdollisen sellaisen. Lisäksi tällä hetkellä työkseni bloggaavana sekä lisäksi tätä omaa blogia yli viisi vuotta pitäneenä haluan jakaa paljon vinkkejä ja ohjeita kuvanmuokkaukseen, kirjoittamiseen ja kaikkeen muuhunkin blogeihin liittyvään! Tervetulleita seuraamaan on siis tottakai kaikki, jotka aiheesta ovat kiinnostuneet. 

Apua!! Oon niin innoissani, että voisin kirjoittaa tähän vaikka romaanin, mitä kaikkea tuolla uudella sivustolla tulee olemaan, mutta se selviää aivan tuota pikaa. :) Halusin kertoa siitä täällä jo nyt, sillä postaustahti tulee hetkeksi hieman hiljenemään. Mutta todellakin vain hetkeksi! Olen nimittäin melkoinen toiminnan ihminen, sillä viikko sitten tämän ajatuksen herättyä uusi kotisivu on jo tässä vaiheessa viilailua vaille valmis, vaikka siirryin itselleni täysin tuntemattomalle alustalle ja koodailu ei vieläkään ole mun vahvin osuus. Haluan, että uusi sivu on täydellinen, ennen kuin julkaisen sen, joten hold on there!

Hello there! It's probably the last time I'm writing in here Blogger. I started my blog in 2011 here and I have learned so much during my time as a blogger. I'm not going to throw all that away but instead I'm going to start a totally new page!

So no I'm not gonna stop blogging but I'm definitely going to take this to another level. I've always had many sides in my life like "career me" and "blogger me" so now what I want to make them all to become one. I also want to clarify what my social media represents and maybe even make a difference in my own way. It's great that I've been able to inspire many of you in fashion but now I want to give you even more.

The blog is for all the young women who want to success in life. Not only meaning money and material things but also healthy living and lifestyle. I'm also going to share all kinds of tips about blogging and things like "how to land your dream job" etc. I'm so excited to reveal the site soon and I wanted to let you know about this because it's going to be a little more quiet in here until then. 

Labels: