LAADUKAS GEELILAKKAUS HELSINGISSÄ

IMG_4755
IMG_4753

Manikyyri ja geelilakkaus yhteistyössä Nail Box Helsingin kanssa.

Kun sain Instagramissa viestiä Nail Boxista, että haluanko testata heidän geelilakkausta ja kokonaisvaltaista kynsimanikyyriä, niin ei tarvinut kauaa miettiä vastausta. Mulla oli hyvät kokemukset nimittäin kestolakkauksesta pari kesää sitten, kun kävin laittamassa kynsiä muutaman kuukauden ajan. Nyt täytyy kuitenkin sanoa, että tällä kertaa oli manikyyrin ja lakkauksen laatu aivan eri luokkaa! Kynnet, kynsinauhat ja samalla sormenpäät käytiin erittäin huolellisesti läpi ja tunsin olevani kunnon ammattilaisen käsittelyssä. 

Lakka on laitettu niin hyvin, että se on aluksi jopa vähän kynsinauhan alla, joten geeli pysyy hyvännäköisenä pidempään. Mulla on itsellä tosi vahvat kynnet, enkä ole koskaan pitänyt rakennekynsiä tai muita tekokynsiä, mutta geelilakkauksesta mulla on hyviä kokemuksia. Tämä myöskin vahvistaa omia kynsiä, sillä ne ei pääse lohkeilemaan tai hajoamaan geelin alla, joten heikompikyntisetkin pystyy geelilakkauksen avulla saavuttamaan mielettömiä pituuksia ihan luonnollisesti. 

Nail Boxissa oli saatavilla tosi paljon eri värejä ja kuvioita(esimerkiksi Kylie Lipkit - kynnet!). Valinnan vaikeushan siinä iski, ja vaikka olin aluksi suunnitellut pelkkiä nuden värisiä kynsiä, niin pistettiin joukkoon myös "peilikynsi" ja "hologramkynsi", joista jälkimmäinen näkyy parhaiten luonnon valossa. Kuvat ei muutenkaan anna tarpeeksi oikeutta näille kynsille.

Tutustuin myös ihanaan Tanyaan eilen, jonka kanssa vaihdoimme paljon ajatuksia bloggaamisesta ja somettamisesta ylipäätään. Tämä viikko on ollut jotenkin super inspiroiva ja mulla on mielessä isompia suunnitelmia oman somen sekä blogin varalle, joten wait for it! ;) 

Ps. Älkää välittäkö valon ja varjojen aiheuttamasta värierosta mun sormissa! :D

Labels: , , ,